اطلاعیه

موضوع: الزامات وشرایط اصلی دریافت و پذیرش شکایات مشتریان در کمیته رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

مشتریان محترم پتروشیمی شهید تندگویان

با سلام  

         احتراماً فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان در شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، الزامات وشرایط اصلی دریافت و پذیرش شکایات مشتریان به خدمتتان ایفاد می گردد.

1_شاکی می تواند شکایت خود را مستقیماً به واحد فروش شرکت اعلام می نماید.

 

2_شاکی میتواند شکایت خود را از طریق کارگزاری فروش به اطلاع شرکت برساند. پس از دریافت شکایت کلیه مکاتبات انجام شده توسط شرکت با شاکی بطور مستقیم انجام می گیرد.

 

3_شکایات می تواند از طریق وب سایت www.stpc.ir، شماره تماسهای  واحد فروش در دفتر ماهشهر  06152172200 و06152172644و یا دفتر تهران 02188889513 ، فکس06152172033، پست به آدرس شرکت، پست الکترونیکی به آدرس @stpc.irvoc و یا بصورت شفاهی اعلام گردد. واحد فروش موظف است در صورت دریافت شفاهی شکایات بلافاصله تائید کتبی شکایت را از شاکی درخواست و سپس فرایند بررسی را آغاز نماید.

 

4_دریافت شکایات بلافاصله بعد از وصول آن و حداکثر تا یک روز کاری از طریق (تلفن. پست الکترونیکی و ...) با ارسال فرم FAS-QR04-01 جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز پیگیری شکایت از سمت مشتری به شاکی اطلاع داده می شود.آغاز رسمی بررسی شکایت پس از دریافت فرم کامل شده ونامه کتبی از جانب مشتری می باشد.

 

5_ درصورتیکه بررسی شکایت و ارائه جواب نهایی منوط به انجام بازدید، دریافت نمونه، کسب اطلاعات تکمیلی ویا مکاتبات از شاکی باشد ، شاکی باید نمونه و اطلاعات خواسته شده را حداکثر تا یک هفته پس از ارائه درخواست به واحد فروش یا مجتمع تحویل دهد در غیر این صورت شرکت مسئولیتی در این زمینه نداشته و شکایت از سوی شرکت مختومه تلقی می گردد.

 

6_مهلت اعلام شکایت در خصوص کمیت وکیفیت محصول حداکثر سی روز پس ازتاریخ تحویل می باشد که در حواله های فروش ثبت شده است لذا به شکایاتی که پس از تاریخ مقررارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

7_ مشتری می بایست در زمان دریافت محموله نسبت به کنترل کیفی محصول اقدام نموده ودر صورت داشتن مغایرت سریعاً به شرکت پتروشیمی شهید تندگویان اطلاع رسانی نموده واز بازکردن و مصرف نمودن محصولات پلمپ دار خریداری شده مورد شکایت خودداری نماید. در صورت وارد بودن شکایت، هرگونه اقدام جبرانی صرفاً در مورد بخشی از محصول که مصرف نشده ومعیوب می باشد پس از تایید کارشناسان بازدید کننده مجتمع قابل اجرا می باشد.

 

8_ با توجه به اینکه ترم فروش محصولات پتروشیمی شهید تندگویان تحویل درب کارخانه می باشد وباربری توسط مشتری معرفی می گردد لذا باربری به عنوان نماینده تام الاختیار مشتری تلقی می گردد. محصولات در مجتمع صحیح وسالم تحویل نماینده مشتری(راننده ، باربری و...) می گردد. طبق قرارداد خرید محصولات ، شرکت های حمل ونقل نمایندگان صاحب کالا می باشند ومسئولیت رعایت مواردی نظیر نظافت  کف تریلر ها ، تحویل محصول، مهار و پوشاندن مناسب محصول بر عهده ایشان می باشد ومشتریان محترم در صورت نارضایتی از شرکت های حمل ونقل می توانند با اعزام نماینده نسبت به بررسی محصول در حین بارگیری درب کارخانه اقدام نموده ودر صورت داشتن مشکلاتی مانند پارگی ، پوسیدگی  کیسه ها و... از تحویل وبارگیری محصول مورد نظر امتناع نمایند.

 

9_ در خصوص محصولات نامنطبق بسبب لزوم رویت محصول و تست و ارزیابی کیفی آن قبل از خرید شکایات کیفی مورد بررسی قرارنمی گیرد. بدیهی است در صورت عدم حضور مشتری ، محصول مطابق مشخصات تایید شده تیم فنی مجتمع ترخیص وبارگیری می شود. لذا هر گونه شکایت در این مورد قابل پذیرش نخواهد بود. شکایت محصولات نامنطبق در شرایط خاص مانند ارسال محصول متفاوت و غیر کیفی پس از انجام بازدید قابل طرح وبررسی می باشند.

 

10_ در خصوص ضایعات مجتمع به دلیل نداشتن شرایط کیفی یکنواخت ونحوه بارگیری بصورت فله ای، خریدار موظف به بازدید و تست و ارزیابی کیفی آن قبل از خرید می باشد. شکایت بر روی ضایعات مجتمع قابل طرح وپذیرش  نمی باشد.

شایان ذکر است جهت دریافت نظرات و انتقادات و پیشنهادات وشکایات مشتریان وب سایت www.stpc.ir ، پست الکترونیکی @stpc.irvoc و تلفن 06152172200 و06152172644و 02188889513(واحد فروش) در دسترس کلیه مشتریان می باشد.

                                                                                              با تشکر

کمیته رسیدگی به شکایات مشتریان

                                                                                      واحد بازرگانی

 

 

دانلود : الزامات و شرایط اصلی دریافت و پذیرش شکایات مشتریان در کمیته رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان